Thursday 4 October 2012

True Testimonial By A Client

Salam dear guys..sorry dah lama tidak mengupdatekan apa-apa news dalam blog..Maklumlah..kerja sgt menimbun dan now I'm in 2nd trimester of my pregnancy...Alhamdulillah..now I'm having my 3rd child and guess what..one of my client merangkap my adik angkat jugaklah yg preggy same as me..And the best part is..after more than 3 years of married and hoping some miracles to come..she was not blessed with having a child..

Early this year during my training of 6 months course, eventually..I dengan tak sengaja jadi anak angkat to my adik angkat's family back in Mersing, Johor during a Modul Program Anak Angkat. She's a loving person and some more or rather..suka budak-budak sangat..tapi mungkin rezeki belum sampai lagi and everyday she's praying and hoping she'll have her own child to love...

When I involved in this PB corset bussiness, I remembered on how this product works with your body..and I tiba-tiba teringat about my adik angkat ni yg susah nk preggy. Banyak alternatif yang dia dah cuba, makan ubat hormon, berubat tradisional and so on..but still..no good news..To highlight, she's a big size women..but Dr. said peranakan dia semua cantik..so it's not a problem to get pregnant and her husband pun tak ada masalah apa-apa pun..

Then one day, I asked her to try Premium Beautiful corset initially to get rid of lemak-lemak yang mungkin menutupi saluran peranakan dia & to get her in shape..yelah..nak rayalah katakan..time tu it's a fasting month. At first, she was reluctant to try, yelah..banyak alasan from first time user kan..Then I said,

" K.long, x nak rasa ke mengandung anak sendiri, rasa sakit nak bersalin dan breastfeed baby sendiri..Rasa pengalaman tu sendiri.."

With this statement..terus dia nak pakai.."Insyaallah..boleh kurus ni...I said

 and one thing I did mention to her was

" Kalau ada rezeki dan keizinan daripadaNya, bolehlah timang anak sendiri, usaha dan doa banyak-banyak"...

And after 1 months ++ with using PB corset + Maharani...I dpt text via Whats App from her sending me this picture------------->

Masa mula2 nk test..dia tanya I..betul ke preggy ni..;)..dia sendiri pun x percaya..



2 months ++ of preggy..Happy je dia..tgk ade kantung baby..

Latest pic..3 months..Baby sihat walafiat..Alhamdulillah



 I am very happy because of....I can help my client on improving their healthy..Remember 70% Healthy + 30% Beauty...And after more then 3 years..finally..with DOA + USAHA + TAWAKAL - Insyaallah..

More true testimonial to come...And this was the happy face of K.Long (3rd from right)...thanx allowing me sharing this article..and I'll continue to serve the people..



Masa program anak angkat..mkn kfc sesama
Sharing is Caring...

No comments:

Post a Comment