Wednesday 27 November 2013

ESP Memekatkan Susu Badan, Mencerahkan Kulit Ibu Yang Makin Halus


Dah lama I tak update blog since pantang baby ke - 3 Dhiya Alysha Eznie yg lahir
on 13.3.2013 pukul 3 petang. Banyaknya 3 kan....Anyway now I'm officially a Shaklee
Distributor..I memang interested with this product of Shaklee since bersalin yang ke 3..tengah tercari-cari product apa yang boleh membanyakkan susu di samping menghasilkan susu yang berkualiti. Tiba-tiba teringat seorang kawan yang pernah dan sedang menggunakan produk Shaklee ESP ini..terus call and try. Memang hasilnya tak mengecewakan..hari ke 22 bersalin je boleh kumpul stock susu banyak mcm kat bawah..tiap-tiap kali pam 10 oz boleh dapat..Insyaa Allah..
Lagi satu...ESP Protein ni memang menghaluskan kulit ibu-ibu..no wonder ade je mulut2 yang tegur..mcm makin comel je..(Alhamdulillah)..testimoni sendiri..

Wajah bersih and mulus after deliver baby Dhiya Alysha Eznie..(chewah..)


22 days of EBM = 225 oz of collection using ESP Protein by Shaklee

Satu sesi pam dapat 10 oz..Alhamdulillah

55 days of EMB = 1050 oz (12 oz per/packet)..tu roughly je..so by 60 days nk naik office..tak perlu risau sbb dh ade stock

Apa itu Shaklee ESP?

Shaklee ESP atau Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan  protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik)  yang diproses di bawah suhu rendah. Selain itu, setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.
Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur – tua atu muda.
Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.
Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:
  • Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
  • Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
  • Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.
  • Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
Berminat?

Hubungi / Whats App saya: 

Lydia - 019 3866948
PM me at Facebook - Lydia Eznie Shah

No comments:

Post a Comment