Sunday 22 December 2013

Petua Shaklee Sebelum Lari Half Marathon

Dah register untuk coming Malaysia Women Marathon 2014 yang akan diadakan pada 16 Mac 2014. 

Sebelum join half Marathon ni, macam-macam nasihat diajukan, my fren Sheela yang selalu join run ni pun bagi kata-kata semangat and how to maintain energy masa nak join half marathon ni.

Untuk pengetahuan semua, this is my first half - marathon experience..so faham-faham je lah. Selain training yang agak strict, penting juga untuk jaga pemakanan untuk memastikan fiIkal juga seiring bersedia seperti mental.

Petua Shaklee sebelum lari half Marathon, dalam tempoh traning tu, cuba-cubalah ambik coQ health untuk menyokong kesihatan jantung.. so bile lari laju.. jantung pun cukup kuat untuk tampung keperluan darah.
Petua saya pulak, kena pastikan pengambilan supplement kalsium (ostematrix), Omega Guard dan Collagen yang mencukupi, agar mengelak dari belakunya injury.
Bagusnya Shaklee Collagen powder ni, die datang dalam bungkusan satu sachet, so senang nak bawak travel ke mane-mane. Masuk je dlm botol mineral dan goncanh then minum.
Bukan saja dapat hasil kulit yang makin cerah, tidak berjerawat, kurang berjeragat, sendi dan tulang pun turut terpelihara.. Alhamdulillah.
Sape yang tengah mencari lagi petua sebelum lari marathon, bolehla cuba cadangan set di atas

Logo Malaysia Women Marathon 2014 "Run Sister Run"

Dah Register..Yeay..So time to practise..
Contoh Pendant for this year for half and full marathon qualifier..Next year design surprise

Call / SMS / WhatsApp : 019 - 3866948 (Lydia)

FB : Lydia Eznie Shah

No comments:

Post a Comment