Wednesday 13 June 2012

Breast Cancer

Testimoni sebenar..

---ini cerita saya sebenar, saya memang pakai PB ni dah lama sejak 2005 lagi, dah ada banyak set pun, jarang tinggal pakai, tapi suatu ketika, baru-baru ni, saya tak pakai lama juga tinggalkan kononnya dah maintained so tak pakailah....satu perasaan mengerikan apabila TIBA_TIBA ada kemunculan denyut yang mengilukan di breast saya. Denyutannya menakutkan kerana kadang-kadang rasa di puting, di dal...am breast kadang-kadang ada bawah ketiak.. Risau :( setahu saya itu petanda canser bisik hati saya juga....cepat-cepat saya sarungkan PB pakai semula disiplin semula....ajaibnya sejak hari saya amalkan semula PB saya tu negilu n kesakitan sedemikian HILANG! lenyap tanpa sedar, berlaku secara instant walaupun saya takdelah pakai sehingga 24jam sampai bawak tidur saya kekalkan pakai pergi sampai balik kerja je itu ~8jam. Ya ALLAH terima kasih sangat pada kewujudan PB ini dalam hidup saya, juga tak dilupakan EMMA yang pakaikan saya duluuuuuu tahun 2005, masa tu dia baru lagi dalam biz ni dia cuma pesan pakai disiplin 8jam jangan tinggalkan, jika tinggalkan kene pakai balik....
~PN Za~shah alam 38thn anak 5.


No comments:

Post a Comment